2014 m. gruodžio 17 d., trečiadienis

P.S. I love you





Ar gali būti kas nors geresnio už galimybę užmigti ir pribust šalia Tavęs?
Ar gali būti stipresnis saugumo jausmas už tą, kurį Tu sukuri,
apsikabindamas mane prieš miegą savo šiltomis rankomis
ir užmigdamas, kutenančiai kvepuojant man į kaklą?
Ar gali būt kas nors mielesnio už akimirką, kai žiūrėdamas man į akis, kartoji, kaip stipriai mane myli?
Ar gali būt kas nors labiau svaiginančio už Tavo bučinį, kuris toks pat galingas, kaip ir pirmasis mūsų bučinys, kurio taip ilgai, svajingai laukiau?
Ar gali būt kas nors gražesnio už tavo šypseną, kuri iš tolo pasitinka mane minioj skubančių žmonių?
Ar gali būti kas nors švelnesnio už tavo prisilietimą, kuris palieka pėdsaką šiurpuliukų ant mano kūno?
Ar gali būti kas nors nuoširdesnio už tai, ką kasdien darai dėl manęs, kad nusišypsočiau?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą