2016 m. vasario 11 d., ketvirtadienis

Naujas blogas


Jei dar kažkas kartas nuo karto užsuka į šį apleistą blogo kampelį, o gal kažkas dar tikisi rasti įrašą, tuomet aspilankykite mano naujoje blogo erdvėje https://bamserblog.wordpress.com/ kur dalinuosi savo įspūdžiais iš kelionės į Daniją (nuostabi šalis, be galo įdomi ir paruošusi daug puikių vietelių bei veiklų atvykstantiems turistams) , taip pat aprašiau bohemiškąjį Vilniaus Užupį (straipsnyje papasakoju trumpai tamsiąją šios vietos istoriją ir dabartinį spalvų, muzikos ir unikalumo pripildytą kasdieninį gyvenimą) bei kolkas mano paskutinis įrašas yra apie jaučiamą nostalgiją sugrįžus į mane ne kartą pravirkdžiusį bei privertusį tobulėti pastatą - centrinius mano universiteto rūmus.
Tikiuosi, kad sudominau jus ir jūs aplankysite mano naująjį blogą, o gal ir mano aprašytas, tikrai vertas dėmesio, vietas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą